TilausVelhon® käyttäjänä voit perustaa verkkokaupan, vaikkei tuotteesi mahtuisikaan postiluukusta
Monipuolinen tilausten hallinta
Myytävä tuote ei välttämättä aina mahdu postiluukkuun - tai lähetys pitää toimittaa karttakoordinaatteihin perustuen esim. metsäautotielle. Toimitukseen voi myös liittyä vaikkapa kerroksiin kantamista tai autonosturin käyttöä.
Tällaisissa tapauksissa on useimpien verkkokaupparatkaisujen ”eväät syöty”. TilausVelhon käyttäjänä voit rakentaa toimitusketjun, jossa tilauksen tekemiseen voidaan liittää näiden edellä kuvattujen – ja monien muiden – lisäpalvelujen hallinta niin, että kaikki toimitusketjun osapuolet näkevät tarvitsemansa asiat ja voivat muutosten sattuessa päivittää tietoja.
Helppo verkkokauppa
TilausVelhon käyttäjänä voit rakentaa verkkokaupan, jossa tilauksen tekemiseen voidaan liittää tuotemyynnin ohella erilaisten lisäpalvelujen hallinta niin, että kaikki toimitusketjun osapuolet näkevät tarvitsemansa asiat ja voivat muutostilanteissa päivittää tietoja on-line.
Katso referensseistämme, miten pitkäaikainen asiakkaamme, Belor Agro Oy, hyödyntää TilausVelhoa monipuolisesti ja kustannustehokkaasti.
Luotettava varastonhallinta
TilausVelhoon on saatavissa erillisenä moduulina myös varastonhallinta. Sitä käyttämällä voit helposti ylläpitää varastossa niin myyntiin kuin vuokraukseen tarkoitettuja tuotteita. Tuotteet tilataan ja toimituksen vaiheet tallennetaan TilausVelhoon, jolloin saldot päivittyvät reaaliaikaisesti ja ennuste näyttää saldot havainnollisesti myös tulevaisuudessa toimitettavien tilattujen määrien osalta.
Helppo laskutus
TilausVelhossa hinnoittelu taipuu myös monimutkaisiin rakenteisiin, jolloin myynnit ja toimitukset voidaan hinnoitella automaattisesti heti tilauksen luonnissa. Asiakkaalle laskut voidaan toimittaa joko suoraan tai sitten rajapinnan yli myyntireskontraohjelman kautta. TilausVelhossa voidaan toimitukseen laskea välittömästi myös esim. kuljetuskustannukset, jolloin kannattavuuden seuranta on reaaliaikaista. Kun käytetään ns. itselaskutusta, voidaan laskutettavat summat varmistaa heti omassa järjestelmässä eivätkä kumppaneiden rahtilaskut tuota yllätyksiä jälkikäteen.
Saumaton viestintä
TilausVelho mahdollistaa tuotteen myyjän sekä logistiikkatoimijoiden saumattoman ja läpinäkyvän yhteistyön. Järjestelmään voidaan tehdä verkkokaupan tapaan tilauslomakkeita, joiden avulla ostava asiakas voi hakea tietoa myytävästä tuotteesta ja sen hinnoista. Järjestelmä mahdollistaa monipuoliset hinnoittelut niin tuotteille kuin palveluille. Tuote voidaan tilata ja toimittaa vaikkapa Keski-Euroopasta - TilausVelho osaa hinnoitella rahdit, mistä ja minne tahansa ja mahdollistaen monipuolisesti erilaisia palveluja.
Kuljetus- ja TilausVelhon kautta hoidettujen tilausten määrä on nyt:
Asiakkaita, jotka käyttävät jo LogiSystems palveluita
Varaa esittelyaika
Oletko kiinnostunut kuulemaan lisää siitä, minkälaisia hyötyjä TilausVelhon
käyttöönotto voisi tuottaa sinun yrityksellesi?
KuljetusVelhon® käyttäjänä siirryt sähköiseen liiketoimintaan sekä reaaliaikaiseen kuljetusten hallintaan helposti ja nopeasti
TilausVelhon® käyttäjänä voit perustaa verkkokaupan, vaikkei tuotteesi mahtuisikaan postiluukusta
PoikkeamaVelho® mahdollistaa nopean reagoinnin erilaisiin tapahtumiin, palautteisiin ja poikkeamiin.
You must be logged in to post a comment.